دستگاه تنظیم قطر لوله های آبیاری قطره ای با قطر نیم میلیمتر مجهز به سامانه چشمی در اصفهان طراحی و ساخته شد.
به گزارش واحد مرکزی خبر، این دستگاه با همکاری گروهی آقایان محمدرضا رستگاری کوپایی ، مهدی حیدری ، علیرضا باستانی ، محمدامساکی و سید افشین ساخته شد.
رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان امروز با اشاره به اهمیت صنعت آبیاری قطره ای درکشور به دلیل کمبودآب و خشکسالی گفت: برای تولید لوله های این دستگاه از فنآوری و صنعت بالایی استفاده شده است.
آقای زین الدین با بیان اینکه تمام قطعات این دستگاه بومی سازی شده است افزود : قطر نیم میلیمتری لوله های این دستگاه باعث می شود لوله و قسمت های مختلف زمین کشاورزی به صورت یکنواخت آبدهی شود.
سرپرست گروه طراحی و ساخت این دستگاه هم گفت: سامانه چشمی این دستگاه ، با ارسال تصویر به واحد پردازش، قطر لوله دستگاه در اندازه مطلوب و مناسب برای آبیاری تنظیم می شود.
مهدی حیدری با بیان اینکه برای طراحی وساخت این دستگاه دو سال و نیم تلاش شده است گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون ریال برای طراحی ، تکمیل و تجهیز این دستگاه هزینه شده است.
دستگاه تنظیم قطر لوله های آبیاری قطره ای با قطر نیم میلیمتر مجهز به سامانه چشمی خرداد امسال با شماره ثبت ۷۴۷۴۵ در اداره کل ثبت شرکت ها مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.
واحد مرکزی خبر – کد خبر: ۱۵۳۶۹۲۴
۹ خرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۵۱


بدون دیدگاه

هنوز دیدگاهی وجود ندارد.

فید دیدگاه‎ها بازتاب‎ها

دیدگاهتان را بنویسید